Ajankohtaista

Postin lakon vaikutukset

26. marraskuuta 2019


Postin lakko vaikeuttaa kirjepostin toimittamista Kymenlaakson alueella, muualla Suomessa kirjepostin jakelussa käytetään Postin rinnalla toista jakelukumppania. Pyydämme asiakkaitamme huomioimaan Postin lakon jatkumisen seurauksena aiheutuvan tilanteen, jolloin useampi lasku saapuu asiakkaalle samanaikaisesti.

Toimitamme kuluttaja-asiakkaillemme tietoa tekstiviestitse erääntyneistä laskuista. KSS Online -palvelussa laskut näkyvät normaalisti. Lisäksi asiakaspalvelumme antavat laskutietoja asiakkaille pyydettäessä puhelimitse ja sähköpostitse.

Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

Laskuihin ja maksamiseen liittyvät asiat:

Lowell Suomi asiakaspalvelu

puhelin: 02 2700 139 sähköposti: kssenergia.fi@lowell.com

Muutto- ja sopimusasiat:

Arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-15

puhelin: 05 8851 830 sähköposti: asiakaspalvelu@kssenergia.fi

Huomioimme asiakaspalvelussamme postinkulun hidastumisen joustavuutena erityisesti tilanteissa, jotka ovat asiakkaan kannalta kriittisiä. Haluamme varmistaa, etteivät asiakkaat esimerkiksi joudu maksamaan lisää viivästyskuluja postilakon aiheuttamien viivästysten vuoksi.

KSS Verkon sähköverkon suunnitelluista keskeytyksistä toimitettavat etukäteistiedotteet eivät välttämättä saavu asiakkaille suunnitellussa aikataulussa. Kaikki suunnitellut keskeytykset näkyvät verkkosivujen häiriökartassa. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme asiakkailtamme kärsivällisyyttä.

Seuraamme tilannetta ja päivitämme toimintatapojamme työtaistelun vaikutusten ja mahdollisen pitkittymisen mukaisesti.

Takaisin listaukseen