Ajankohtaista

28. marraskuuta 2022

Palvelukatko KSS Energian asiakaspalvelussa ke 30.11. klo 8–12


KSS Energian asiakaspalvelussa ja KSS Onlinessa on palvelukatko ke 30.11. klo 8–12. Palvelukatkon syynä on järjestelmäpäivitys, joka vaaditaan väliaikaisesti 10 prosenttiin laskettavan ALV:n huomioimiseen.

Katkon aikana suljettuina ovat seuraavat palvelut:

  • Asiakaspalvelu
  • KSS Online
  • Viree-tila (Kauppalankatu 5)

Hyvä tietää:

  • Voit tehdä katkon aikana sähkösopimuksia sivustollamme.
  • Muuttopuhelin päivystää kiireellisissä muutoissa numerossa +358 5 885 1893.
  • Lowell-laskutuspalvelu sekä sähköinen Oma Lowell palvelevat normaalisti.

Asiakaspalvelukanavamme avautuvat ke 30.11. klo 12 ja palvelevat aina klo 20 saakka. Viree-tilaa on avoinna klo 12–16.

Pahoittelemme palvelukatkosta sinulle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Kiitos, kun ymmärrät meidän kehittävän asiakkaillemme puhtaasti parasta palvelua!

Takaisin listaukseen