Virtuaaliagentti Säde & Eettiset periaatteet
Virtuaaliagentti Säde on KSS Energian ensimmäinen tekoälyä hyödyntävä asiakaspalvelija.
Säde palvelee asiakkaitamme chatbotissa verkkosivuillamme. Tekoälyä hyödyntämällä pystymme parantamaan asiakaspalvelumme saavutettavuutta ja tarjoamaan asiakkaillemme strategiamme mukaisesti ylivoimaisen asiakaskokemuksen. Tekoälyn hoitaessa osan asiakaspalvelutyöstä voivat asiakaspalvelijamme keskittyä asiantuntijatyöhön.
Vastuullisina toimijoina hyödynnämme tekoälyä eettisiä periaatteita noudattaen.
Virtuaaliagentti Säteen eettiset periaatteet:
Tiedämme ja ymmärrämme, miten valitsemamme tekoälyratkaisu toimii.
Kerromme avoimesti asiakkaillemme tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa.
Hyödynnämme vain luotettavaa ja asiakaspalvelun käyttötarpeisiin soveltuvaa, omassa hallinnassamme olevaa dataa.
Tekoälyä voi opettaa ihminen tai tekoäly voi oppia itse. Oppivaa tekoälyä valvoo aina ihminen.
Asiakaspalvelu voi tehdä päätöksen, joka poikkeaa virtuaaliagentti Säteen antamasta ratkaisuehdotuksesta.
Seuraamme ja arvioimme virtuaaliagentti Säteen toimintaa ja asiakkaalta saamaamme asiakaspalautetta jatkuvasti.
Puutumme poikkeamiin ja korjaamme virheet välittömästi.
Tekoälyn käyttö ei vaaranna asiakkaidemme tietosuojaa. Emme kuitenkaan suosittele henkilötietojen käyttöä virtuaaliagentin kanssa asioidessa.
Valitsemme yhteistyökumppanimme vastuullisesti ja huolellisesti.
Virtuaaliagenttimme toiminnasta vastaa vastuuhenkilö(t). Toivomme saavamme asiakkailtamme palautetta virtuaaliagenttimme tarjoamasta palvelusta p. 05 885 1830.
Moi, olen virtuaalineuvoja Säde
Olen aloittanut harjoittelijana KSS Energian asiakaspalvelutiimissä. Nuoresta iästä huolimatta hallitsen valtavan määrän tietoa ja asiakaspalveluosaaminenkin on minulla hyvin koodissa. Vaikka löydän useimmiten vastaukset kysymyksiin nopeasti ja tarkasti, en vielä osaa ihan kaikkea. Tavoitat minut oikean alareunan kuvakkeesta.