Tiedote sähköhyvityksestä asiakkaille, joiden sopimus KSS Energian kanssa on vaihtunut tai päättynyt
Seuraavassa tärkeää tietoa KSS Energian asiakkaille, joiden sopimus on päättynyt tai vaihtunut uuteen sähköhyvityskauden aikana 1.11.2022–28.2.2023. Päättyneiden sopimusten osalta sähköhyvitys huomioidaan erillisellä hyvityslaskulla. Katso tarkemmat ohjeet alla.
Huomioithan, että maaliskuun laskulla tarkoitetaan maaliskuun kulutukseen perustuvaa laskua.
Ohje asiakkaille, joiden sopimus on sähköhyvityskauden aikana vaihtunut uuteen sopimukseen (sopimusuusinta tai tuotteenvaihto)
Jos olet maksanut jo maaliskuun laskun:
1. Sähköhyvitys tullaan huomioimaan automaattisesti seuraavalla laskullasi, jolloin hyvityksen saaminen ei edellytä sinulta toimenpiteitä.
VAIHTOEHTOISESTI
2. Jos haluat saada sähköhyvityksen suoraan tilillesi, ilmoita tilinumerosi osoitteessa oma.lowell.fi tai sähköpostitse kssenergia.fi@lowell.com.
Ohjeet tilinumeron ilmoittamiseen Oma Lowell -palvelussa.
Avaa oma.lowell.fi ja valitse Oma Lowell Laskutus -palvelu.
Kirjaudu sisään omilla pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteellasi.
Siirry valikosta kohtaan ”Omat tiedot”.
Lisää tai tarkista palvelussa näkyvä tilinumerotieto.
Kirjaudu ulos palvelusta. Tilinumerosi sähköhyvityksen saamiseen on nyt ilmoitettu.
Jos et ole maksanut maaliskuun laskua:
Sähköhyvityslasku vähentää automaattisesti avoimien laskujesi loppusummaa. Voit tarkistaa jäljelle jäävän maksettavan summan tai siirtyvän hyvityksen sähköisistä palvelukanavistamme kssonline.fi tai oma.lowell.fi.
Mikäli maaliskuun lasku on suurempi kuin sähköhyvitys ja sinulle jää maksettavaa, voit maksaa laskun loppusumman ja sähköhyvityksen erotuksen maaliskuun laskun viitenumerolla.
Esimerkki 1: Maaliskuun lasku 100 EUR, sähköhyvitys 20 EUR. Maksettava maaliskuun viitettä käyttäen 80 EUR.
Jos taas hyvitys on suurempi kuin maaliskuun lasku, jäljelle jäävä hyvitys siirtyy automaattisesti seuraavalle laskulle.
Esimerkki 2: Maaliskuun lasku 100 EUR, sähköhyvitys 120 EUR. Maaliskuun laskua ei tarvitse maksaa ja 20 EUR siirtyy automaattisesti seuraavalle laskulle hyvitettäväksi.
Ohje asiakkaille, joiden sopimus KSS Energian kanssa on päättynyt
Sähköhyvityksen maksamista varten tarvitsemme tilinumerosi. Ilmoita tilinumero osoitteessa oma.lowell.fi tai sähköpostitse kssenergia.fi@lowell.com.
KSS Energia maksaa sinulle sähköhyvitystä ajanjaksolta 1.11.2022–28.2.2023 niiden päivien osalta, jolloin sinulla on ollut voimassa oleva sähkösopimus ja sähköhyvitykseen oikeuttavat ehdot täyttyvät. Sähköhyvitys maksetaan kahdessa erässä, huhtikuussa ja toukokuussa. Tilinnumeron ilmoittaminen kertaalleen riittää.
Ohjeet tilinumeron ilmoittamiseen Oma Lowell -palvelun kautta:
Avaa oma.lowell.fi ja valitse Oma Lowell Laskutus -palvelu.
Kirjaudu sisään omilla pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteellasi.
Siirry valikosta kohtaan ”Omat tiedot”.
Lisää tai tarkista palvelussa näkyvä tilinumerotieto.
Kirjaudu ulos palvelusta. Tilinumerosi sähköhyvityksen saamiseen on nyt ilmoitettu.
Pyydämme sinua asioimaan ensisijaisesti sähköisissä palvelukanavissamme. Asiakaspalvelumme on ajoittain ruuhkautunut.
Lue lisää sähköhyvityksestä kssenergia.fi/sahkohyvitys
Laskutusasiakaspalvelu Lowell Oy
oma.lowell.fi
kssenergia.fi@lowell.com
02 2700 139
(pvm/mpm)
Palvelemme ma-pe klo 8–20 ja la klo 10-15.